Mer kommer!

Jag har inte bloggat på typ en vecka för jag har helt enkelt inte haft tid eller ork för det. SKOLAN BÖRJAR PÅ TISDAG ;(  Jag längtar inte så mycket.. Ska ju förståss bli kul att träffa alla vänner igen men för övrigt- blhuf..
Idag har jag varit på min kusins 6- års kalas! Jag är rätt fullproppad med sötsaker nu.. ^^
Innan vi åkte dit målade jag även mina naglar! Kommer snart lägga upp bilder på hur det blev. Jag vet att jag typ har lovat att jag ska lägga upp massor med bilder, Men jag har inte hunnit som sagt. Dagens insperation kanske? Ja såklart!  
NailArt♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandapandan.blogg.se

Tjej på tolv år, som älskar hästar och att vara med vännerna och teckna. Jag spenderar vardagen med att gå i skolan som vilken tolvåring som helst. Jag rider på torsdagar om inte oftare, och jag bloggar rätt mycket. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0