Godmorgon! ♥

Godmorgon på er! Eller goddag..Hehe
Idag är det visst mulet ute.. Vilket gör stämningen lite dyster. Men jag är glad! För jag ska bli medryttare på en underbar häst vid namn Jonna! Jag måste fråga ägaren av henne innan jag lägger upp bilder. Så vi får se om jag gör det. Hon bor inte särskilt lång ifrån mig, så det är rätt lätt att ta sig dit. Som ni förstår är jag väldigt glad!
 
Idag är en sån här mys-dag, (enligt mig) Det är mulet, Man är trött- Och sånt där. Jag tänkte kanske sätta mig och kolla på en film senare. Ni kanske vill se lite bilder på mina marsvin? Kan lägga upp dem i ett nytt inlägg snart!
 Ha en bra fortsättning på dagen! Bloggar mer senare. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandapandan.blogg.se

Tjej på tolv år, som älskar hästar och att vara med vännerna och teckna. Jag spenderar vardagen med att gå i skolan som vilken tolvåring som helst. Jag rider på torsdagar om inte oftare, och jag bloggar rätt mycket. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0